LET IT GLOW'DE WARMSTE WEEK' STUDIO BRUSSEL

Publiekscampagne // Jongerencommunicatie

Attacom bedacht voor AP Hogeschool Antwerpen het creatief concept ‘Let it glow’. Dit concept werd ingezet tijdens Music For Life, de Vlaamse tegenhanger van ‘Het Glazen Huis’.

Deze campagne richtte zich in eerste instantie op alumni en diende wervend én imago-ondersteunend te zijn.

De campagne ‘Let it glow’ werd zoveel mogelijk door en samen met studenten uitgevoerd. Zij gingen rondom de kerstdagen energie (warmte) geven. In de vorm van licht. De warmte die past bij Music For Life en haar campagne in de dagen voor het kerstfeest.

Naast het bedenken van het creatief concept was Attacom verantwoordelijk voor het mede ontwikkelen, coördineren en uitvoeren van de campagne waarmee de opdrachtgever vanzelfsprekend zoveel mogelijk geld voor het goede doel binnen moest halen.

Onderdelen hiervan waren een radiospot voor op Studio Brussel en een Facebook-app waarmee je online iemand een ‘glow’ (warmte) kon geven. De studenten bedachten allerlei acties. Zo verkochten ze samen met de Bekende Vlaming Roos van Acker ‘warmbandjes’ en schreven en ze samen met Attacom een lied dat in de Appstore verkocht werd.

Opdrachtgever: AP Hogeschool Antwerpen

Related Projects