Nieuwe wervingspagina ROC Mondriaan

Voor ROC Mondriaan mochten we het design van de nieuwe wervingspagina maken voor de Open Dagen van het schooljaar 2017-2018.

Partner

Als vaste partner van ROC Mondriaan ontwikkelden we binnen ons concept ‘De Mondriaan van Morgen’ een landingspagina die vooral duidelijk en clean was en waarbij calls to action centraal staan. Waarom? Jongeren moeten de what’s in it for me meteen herkennen en niet lang hoeven te zoeken. Daarnaast was het relevant dat de landingspagina goed schaalt op mobiele telefoons. Immers, dat is het device dat jongeren gebruiken. Wil je het resultaat zien voor het beste advies voor jouw toekomst? Check: www.rocmondriaan.nl/open-dagen

Attacom bedacht en ontwikkelde het concept ‘De Mondriaan van Morgen’. Hier vind je er meer over.

Heb je ook interesse in andere publiekscampagnes van Attacom: kijk eens naar de wervingscampagne voor het Summa College, De Nieuwe Tilburgemeester of naar ons werk voor BrabantAdvies.

Recommended Posts