Attacom heeft de afgelopen maanden weer aan een mooie opdracht mogen werken. Van de naam en het concept tot de realisatie v/d huisstijl en communicatiemiddelen (online/offline). Samen met alle [...]
Voor Akkermans & Partners hebben we communicatiemiddelen geschikt gemaakt voor webinars. Concreet ging het voor nu om Powerpoint presentaties. We hebben meteen van het moment gebruik gemaakt [...]
Campagne: wat ben jij waard voor een straatrover? Waar laat je je telefoon als je naar school fietst of gaat sporten? Hoe kun je je mobieltje beveiligen? Leerlingen van basisschool De Stappen in [...]
Voor GGD Hart voor Brabant maakte Attacom een animatie over de Gezondheidsmonitor jeugd 2017. De Gezondheidsmonitor jeugd is een onderzoek naar de gezondheid en het welzijn van kinderen in de [...]
Voor ROC Mondriaan mochten we het design van de nieuwe wervingspagina maken voor de Open Dagen van het schooljaar 2017-2018. Partner Als vaste partner van ROC Mondriaan ontwikkelden we binnen ons [...]
Attacom ontwikkelde een handige tool voor GGD Hart voor Brabant. Zij kunnen nu zelf in een handomdraai infographics maken. GGD Hart voor Brabant voert jaarlijks de Gezondheidsmonitor jeugd 2017 [...]
Een krachtig bestuurder of liever vooral een persoon in wie Tilburgers zich herkennen? Wat wordt het profiel van de nieuwe burgemeester van de Gemeente Tilburg? De Gemeenteraad heeft het idee van [...]
Welke baan past bij mij? Hoe zorg ik dat ik die baan krijg? Hoe zorg ik dat ik er klaar voor ben? Jongeren vinden het antwoord op deze vragen door: te gamen! In Brabant gamen de eerste duizend [...]